Eliffffffff Bebeğim 2 haftalık. Bir kez emzik denedim, tuttu, rahatladı. Ama emziriyorum, reddeder korkusu var. İlk ne zaman vermeliyim?
Ekin-melek22 Eliffffffff doğduktan 2. Gün verdim. Şimdi 5 aylık 3 gündür vermiyorum, bıraktırdım. Yaşına geldiğinde bırakmak zor olacak. Ben de 2-3 yaşında ağzında emzikle dolaşmasını istemiyorum. Diş anomalileri olmasın.
Zebe Eliffffffff doğduğı gün denedik tuttu. Devamında çok az az verdik. 1-2 hafta sonra tam anlamıyla kullanmaya başladık
Ndrg-12 Eliffffffff kızımda ikinci gün verdim. Tuttu. Oğlumda bi hafta bekledim tutmadı. Şimdiki aklım olsa ilk gün verirdim :) meme reddi olmadı kızımda
Eliffffffff Ndrg-12 karnı tok olduğu zaman diliyle ittiriyor. Aç olduğu zaman tutuyor. Nasıl halledecem bilmiyorum