Patateskoftesi Papatya2636 bende hep o psikolojiyle ne zaman yumruk yapsa emzirirdim 3.ayina kadar 😂😂 bence var ya djnfjf
Anneoldmyaa Papatya2636 evet sanırım var benimde bebeğim ellerini yumruk yapıp kendini sıkarak ağlıyordu acıkınca emzirip karnı doyunca ellerini açıyordu
Miranbaby22 Alakası yok canim doktorlarda söylüyo ona aldanma bence benim bebeğim sürekli yumruk yapiyo açlıkla alakası yok yani
AlpEmir Doktorum kesinlikle öyle bir şey yok demişti.zaten 3.aya kadar elleri hep yumruk oluyor bebeklerin:) hatta kopyala yapıştır bu bilgiyi malesef her yerde görüyoruz demişti 😇