kar_kristali g-k-s0212 kerem efe❤️oğlumun adı🥰isim seçmek gerçekten çok zor. Sağlıkla gelsin arkadaşınızın bebeği
mizmizpera g-k-s0212 erkek isim zor yaa. Kıza seçenek çok karar veremiyorsun erkeğede seçenek çok yok ben 35. Haftamda karar vermiştim ismine 😂
Gmznr2909 mizmizpera bizde öyle olmadı daha cinsiyeti belli olmadan kız ve erkek ismi hazırdı rabbim erkek verdi metehan oldu şükür rabbime
Gmznr2909 Naturall teoman benim de çok hoşuma gidiyor ama biz teoman in oğlu metehan ismini koyduk oğluma 😊
Naturall Gmznr2909 Mete ve Metehan da benim çok hoşuma gidiyor 🥰 Baba oğul isim kombini yapmışız sizinle ☺️
mizmizpera Gmznr2909 benim hamileliğim süpriz olduğu ve ben hiç bebek düşünmediğim için isim de düşünmemiştim. Hep arkadaşlarımın çocuklarına isim önerdim. Ama gel gör ki kendi başına gelince kararsız kalıyor insan.
Mervew Güner güney gibi isimler kulağıma hoş geliyor. Benim de eşim eski isim çok istedi Sefam olsun dedi Sefa koyalım. Hergun dünyadaki en büyük zevki Sefamsin diyip ortalarda dolaşıyor 😁
Gmznr2909 mizmizpera rabbim tüm evlatlarımıza sağlıklı ömür açık baht nasip etsin.. biz 3 yıl bekledik zor oldu ama çok şükür oldu 😊
35izmir g-k-s0212 benim kızım var ama erkek olsaysı Kemal yada Yaman düşünüyorduk ozamsn. Kızımın ismini de babası istedi derin oldu 🙂🙂