LadyMarmelatte Merhaba, bebeğim kron. 6 düzeltilmiş 3 aylık bebeğim sadece aptamil AR ve conformil mama ile besleniyor, doktorumuz temmuzda ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi. 4 aylık gelişim özelliğinde olan bir bebek için günlük besleme programınız nasıl oluyor? Detaylı bilgilendirirseniz çok sevinirim ek gıda olayı gözümü korkutuyor.
YgmrEla Doktorunuzla görüşün bebek için en doğru beslenme şeklini o söylesin. Prematüre olunca insan iki kez düşünüyor, ek gıdayı nasıl yaparım diye. Benim bebeğimde 3 aylık düzeltilmiş 1 aylık. Beni de korkutuyor ek gıda olayı şimdiden