Papatya2636 canım acilen dr a gittik dr alerjinoldugunu söyledi gönderdi b8rsey demedi aydınlatmadı sonra dayanamadım ertesi günü dermatolaga götürdüm , bize krem verdi kızartılı yerlere sur dedi sürdüm sonra sonra kendisi büyüdükçe atlatacak dedi eve geldim bir araştırmaya girdim instagram da prof dr Ahmet Akçay i takibe aldım bütün alerjik besinleri kestim süt süt ürünleri çikolata tropikal meyveler tüm çerezler tahin susam dana eti yumurta vs sonra geçti şükür kizartilar ben yavaş yavaş denedim bu ürünleri ne dokunuyor diye gördüm ki bebegimin süt süt ürünleri ceviz ve hindistan cevizi dana eti ve soyaya alerjisi varmış kestim… deneme yöntemiyle komple su an 6 aylık ve alerji prof. Görürdüm daha 10 gün önce falan siz önemli ölçü de kontrol altinna almışsınız dedi test yaptı deri testi yediği şeylere bile cıktı mesela pirinç havuç muz gibi ama bunları yiyor dedim burada çıkıp yiyebildigi şeylere devam et dedi daha küçük olduğu için sen bulacaksın artık d3neyerek dedi ama artık çok azalmış galiba 10 üzerinden 2 veya 4 galiba biraz biraz birşeyler yiyorum ben artık tolere ediyor.. acilennn ama acilen dediklerimi kesmelisin canım göreceksin fark edicek ha bir de Allah razı olsun dermatologun verdiği krem hala evimdedir korkudan hep bekliyorum ya olursa diye bir de önemli ip ucu yüzü gözü çok kasınıyordur alerjikse sürekli surtunmek ister