Yaren4434 Kızlar merhabalar, emzirirken saç boyatilir mı beyazlarım var çok uzun zamandır boyamadigim için gözüme takılıyor ama bu konuda her doktor başka bısey dediği için emin olamadım bebegım 9 aylık
sevim_kos Yaren4434 eğer bebeğiniz biberon alıuosanher ihtimale karşı 2-3 içimlik sağın. 3 kere içmesi demek en az 5-6 saat demek. Sonrasında zaten emzirebiliyosunuzdur bence. Bazı doktorlar boyattıktan sonraki sütü sağıp dökün de diyo ama dediğiniz gibi her doktor farklı bu konuda
Karakas_06 Bende sizin gibiyim araştırdım baya https://ty.gl/9uebwnucl8 bu boyaa dan aldım ne koku vat ne başka öok memnunum hemde bitkisel yorumlarda bakabilirsiniz