AlmiraninAnnesi11 Kızlar 13 günlük bebeğim sürekli uzun uzun emiyor. Tuvaletinide yapıyor gazda çıkartıyor ama karnı gözüme vücuduna göre çok şiş geliyor. Normal mi karnının şiş olması?
Ask35tego AlmiraninAnnesi11 çıkaramadığı bir dünya daha gazı vardır Huzursuz ise acilde röntgen ile bakılıyor ihmal etmeyin Birde probiyotik ve gaz damlası başlarlar
turkan-5 AlmiraninAnnesi11 yenidogan bebekler duyduklarını bilmediğini için fazla emerler ya da fazla mama icebilirler bu nedenle de karınları fazla sis olabilirmiş korkulacak bi durum degilmis bunu ilk zamanlar doktorumuz söylemişti bize ondan dolayı da olabilir