Gizemminkeremi Kızlar tayinimiz istanbul beşiktaşa çıktı. Malûm kiralar aldı başını gitti en iyisi lojman olacak bizim için acaba lojman da kalan var mi hiç bi fikrim yok
Medya @"Gizemminkeremi İstanbul’da gerçekten kiralar almış başını gidiyor bizde İstanbul’dayız polis lojmanlarında kalıyoruz ama bize ilk geldiğimiz dönemde hemen çıkmadı biraz bekledik 2 buçuk sene kadar şimdi Küçükçekmece’de kalıyoruz
Medya @"Gizemminkeremi yani eski yapı daireler ama biz memnunuz hele böyle bir dönmede lojman çıkması çok iyi