Benkimimki Merakliannecik Daha öncede yazmıştım ben bunu kimse dikkate almamıştı inşallah görürler şimdi
Benkimimki Laden Asıl böyle olursa gereksiz tartışmaların önüne geçilebilir bir derece. Ben mesela dislike olsa basar geçerim ama yok kendimi tutamıyorum bazen tartışma çıkıyo. 🤷♀️
yagmursen Merakliannecik kesin cıkar, ya da sen zaten merakliannecikin arkadasıydın ondan bana dislike attın gruplasma var bakar mısınız adminler yazılır :d