Buna katilmiyorum. Tv bir seçenek olmamalı. Inanin hepimiz ayni durumdayiz, hepimiz en acil ihtiyaclarimiz icin mecbur kaliyoruz tek birakmaya. Gerekirse aglasin bebeginizden önemlimi ? Tabiki degil, ki daha ayi cok kucuk. Bir yerlere hoplama, ziplama, tirmanma riski yok. Benim kizim 2 yas, aklim cikiyor wc ye gidince.Bugün mesela yatagima epeyde yüksek tirmanip cikabildigini gördüm.Aklim cikti.Wc ye tüm odalarin kapisini kapatip gidiyorum. Evet cok agliyor bazen. Ama baska bir secenegim yok. Bir kere neye nasil alisirsa öyle gider. Ekranın etkileri maalesefki cok fazla. Sizin simdiki kayginiz cok yerli, bunun ilerlememesi icin ekran hic olmamalı. Saydiklarinizin arasinda mesela duyu butunleme veya uyaran eksikligi olabilecek seylerde var. Niyetim sizi kirmak degil, yanlis anlamayin, cok iyi anliyorum sizi. Bir yas kontrolunde hafif düzey uyaran eksikligi demisti bize doktorumuz, nasil olur dedim ekran yokki. Ekran olsa zaten hafif düzeyde kalmaz su an baska seyler konusuyor olurduk demisti. Görünce postunuzu yazmadan edemedim🙏