Bebeğim 4ay 6 günlük sanırım 4.ay atağına tam hızıyla girdik. Gündüz huysuzlanmalar ağlamalar uykuya direnmeler… gece gündüz uykularında dalamıyor bir türlü yatağa koyduğum gibi uyanıyor ya da en fazla 10 dakika uyuyor. Dün gece artık dayanamadım sürekli beşiğe koyup almaya, koynumda uyuttum. Birkaç kez uyandı sadece onun dışında uyudu genelde. Sorum şu ki atak geçene kadar bu şekilde koynumda uyutsam alışır mı sizce ya da başka önerisi olan var mı