Anneler iyi akşamlar bebeğim 3 ay 7 günlük ve sürekli emmek istiyor hiç doyduğunu anlamıyor genellikle öncelerde mamayla desteklerdim ama daha sonradan mamayı kestim şimdi ise mama hiç istemiyor midesi bulanıyor durumu doktora anlattım doktorumuz yoğurt verebilirsin dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu erken ek gıdaya geçiş yapmış oluyoruz bu durumu yaşayan varsa bebekleriniz emmeye de devam etti mi çünkü çok küçük evet doktor önerdi ama korkuyorum emmeyi bırakır mı diye🙄