Her uyutmamda aşırı zorlanıyorum 4 aylık olsun 5 aylık olsun geçer dedikleri durum 6.ayda da geçmedi. Uykuya sürekli direniyor sürekli. Bu nicin olur sizde de var mı arkadaslar özellikle gece uykusuna yatırmakta o kdar zorlanıyorum ki aksam olsun istemiyorum.