10 Gün önce bebeğimin sadece kollarında kızarıklıklar oluştu, çocuk doktoruna götürdüm sinek ısırığı dedi krem yazdı ancak geçmedi aksine tekrarladı evde hiç sinek yok dışarıda çıkmadı bu süreçte bebeğim.
Bugünde geceden beri 10 kez kaka yaptı bebeğim, hepsinde mukus ve çok az miktarda kan oluyor. Hemen acile götürdük kaka tahlili yaptılar enfeksiyon, virüs vs. çıkmadı. Makat çatlağı olabilir, alerji olabilir çocuk cerrahisine gidin dediler. Salı günü için randevu aldım ama şuan içim içimi yiyor bebeğimin besin alerjisi olduğundan şüpheleniyorum. Alerji testi nasıl yapılıyor bilen var mı? 😔 Bu süreçte nelere dikkat etmem gerekiyor? Tecrübeli alerjik bebek annelerinden yardım istiyorum🙏🏼
