alptoyyy evet ilk çocuğunsa , 3 yıllık evliysen ve 5 yıllık SGK varsa , 3 negatif asilama ya da kadın veya erkekte doğal yollardan asla olmayacak bı sebep varsa devlette raporlu şekilde yaptırabilirsin dediğim gibi tutan ücretin %40ini ödüyorsun . Özel de bu fiyatlar daha çok artıyor .