Anneyimbennnnn23 anlıyorum, bende de verdiklerimi hiç almadığı zaman oluyodu. Mama sandalyesi en büyük kurtarıcım. Ellerini tutup zorla bir kaç kaşık yediriyodum çok zorlamadan. Ara ara veriyodum sonra açılıyordu iştahı. İnşallah sizinki de düzelir bir an önce. Ama sakın pes etmeyin öyle devam ediyor yoksa. Bide meyve purelerini bence kendiniz yapıp içine herşey atın. Ben ceviz, pekmez, dilediğim meyveyi katıyordum. Az da yese yine de çok vitamin alsın diye bu şekilde yapıyodum