ellerimtombik1 termal çanta olarak arstın trendyolda çok var. Çantanın içine de buz koyun yemeği de kavanozun içine koyup çantaya koyun buzdolabı görevi görsün. Ayrı bir termos da sıcak su alın yanınıza. Yemeği vermeden az içine ekleyip ılıtıp verin. Hiç yememesinden iyidir yani ben öyle yapıyorum. Çorbayı koyu kıvamlı yapıp sıcak suyla açıyorum ☺️ umarım anlatabilmişimdir 🙈