1 yaşımda bebeğim var. Geçen hafta grip oldu burnu akıyordu ama aynı zamanda dişlerde çıkıyor. Daha geçen haftadan beri ateşi var ama 38 i geçmiyor. İki gece calpol verdim sadece diğet gecelerde de çok hafif vardı. Bugünde yine hafif ateşi var gibi. Burun akıntısı çok azaldı. Diş ateşi böyle mi olur diş mi hastalık mı acaba bu ateş anlamadım