ikikoalaanasi merhaba konuyla alakalı kimse yazmamış zaten ☺️ Bebeğim elhamdulillah iyi şuanda. 15 gün sonra tekrar kontrol ölçümleri var. Eğerki cerrahlar anjiyo ve balon için uygun görürlerse balon takılacakmış. Gönlüm bunu konuşmak dahi istemiyor ama çocuğuma şifa olucaksa mecbur kabullenmek gerekiyor 🙁