Papatya2636 Kızlar gaz damlası kullanıyoruz ama benim bebeğim zaten kolaylıkla gazını çıkarıyor 🤷🏻♀️Ama sürekli gazı oluyor bu damlalar gaz çıkaramayanlar içinmi ki gazı önlemek için bişey yokmu🤷🏻♀️
deniz_063 Papatya2636 benimde kızım rahat gaz çıkarıyodu ona rağmen gaz damlası kullandım bu sefer daha çok çıkartmaya başladı bende kestim kullanmayı yediklerime çok dikkat ettim gaz illaki olucak sürekli spor hareketleri yaptım emmeden biraz sonra sancılanmasın diye🤷🏻♀️