Ben 1 yaşına kadar elektrik süpürgeli piş piş sesiyle uyuttum vee gündüzleri hep açıktı, bir zaman gece de açık kaldı. Bebeğim mutlu ben mutlu şu an 2 yaşına girecek normal şekilde uyuyor. Petrol var aşağıda düşünün artık eve gelen sesleri ona rağmen 2-3 saat yatıyor. Sıkıntı etme belli bir zamana kadar nasıl uyuyabiliyorsan öyle uyut :))