Papatya2636 Ugurluyolum kaç aylıkken ve kaç damla veriyorsunuz ben bi sabah bide akşam 4•8 damla veriyorum fazlamı
Yasem12 Papatya2636 ben ilk üç ay sabah 4 akşam 4 veriyorum şimdi 4.5 aylığız öğrendi artık sadece akşamları veriyorum 3 damla
Ugurluyolum Papatya2636 ilk başlarda sabah akşam 4er damla veriyodum sonradan gazı olduğu zamanlar vermeye başladım şuan 5 buçuk aylık sırtına vuruyorum hemen çıkıyo pek kullanmıyorum artık