Egeanul Açıklama yapmış bütün annelerden özür dilemiş ve keşke en başından tepki gösterseydiniz de konu buralara gelmeseydi, sizler güldükçe ben devam ettirdim demiş. O konu da haklı bence en basından tepki gösterilmesi gerekiyordu. Ayrıca doğum yaptım dediği hastane de kapatılmış