Oğlum 23 aylık geçen ay tuvalete alıştırmaya başladım. 10 günden sonra çok şükür dedim alıştı. Minicik çisi bile gelse anne çiş derdi hemen tuvalete götürrudum. Geçen haftadan beri asla söylemiyor. Hali yıkadık eşimle balkonda oda yanimizdaydi kısa sürede olsa suya girdi oynadı. Kime söylesem üsutmus diyor gerçekten olabilir mi yani tam herşey güzel gidiyor şükür derken şuan berbat haldeyim ne elbise yetişiyor ne işedigi yerler ne büyüğü lütfen fikir verin geçecek deyin.