Bebeğimi sıfır kol giydirdiğim halde bedeni böyle tomurcuk tomurcuk ter oluo atleti su gibi evimiz çok ta sıcak değil ben okadar terlemiom emdiği zamanlar daha da çok böyle yatarak emdirdigimde yer izi cikio Iyimi kötümü bilmiyorum hastaneye gotursemmi yardımcı olun lütfen