Kızlar oglum dogdugundan berı bı kabızlık problemı yasıyo neler yaptıysak gecmedı 10 aylıkken gastroya goturduk ılac tedavısıne baslandı ılaca hala devam edıyoruz suanda 16 aylık ama ben suan kaka kıvamının nasıl olması gerektıgını bılmıyorum oyuzden ılacın dozunu doktor kaka cıvıklıgına katılıgına gore ayarlamamı soyledı bellı krıterlerde ama ben suan nasıl olması gerektıgını bılmıyorum sızın bebeklerınızın kı nasıl ozellıkle yasını gecmısler cevap verırse sevınırım