15 aylık kızım ev patiğini çıkardığımdan beri parmak ucu yürüyor yürüteç kullnmadık bundan korktuğum için ama başıma geldi 🤔 var mı böyle olup geçen ya da dr a götüren 2 yaşa kadar normal diyorlar ama ortopediye götürücem yine de 😓 ablamın kızı 5 yaşında hala arada parmak ucu yürüyor ama o yürüteç kullandığı için diyordum kızımı anlayamadım🫤