9 aylık kızımı sabah 8.5-9 gibi bide akşam 5’ten sonra mutlaka dışarı çıkarıyorum her gün. Güneşten faydalanması açısından, temiz hava alsın diye. Geçen bi tanıdık dedi ki, sen de çok çıkarıyorsun dışarı, kışın hakkından gelemezsin😅 kışın bebekler dışarı çıkamaz diye bir kural mı var 🤦🏼♀️