Zumrada Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 buçuk aylık 1 aydır kabız 5 günde 1 kakasını yapıyordu şimdi 15 gündür de kakası yeşil ve koyu kıvamda kaşık maması veriyorum anne sütü alıyor tadım olarak çok az yoğurt ve muz verdim sizce yeşil kaka normal midir