Kızlar merhaba 21 aylık oğlum iki gündür ateşi 37 ve üzeri vücut sıcaklığı bi türlü inmiyor dün doktora götrdüm acilden klamoks ve apireks diye bi şurup verdiler tek ümidim klamoks ama ılık duş , ıslak bez uygulama calpol veriyorum bunun dışında ne yapabilirim çok üzülüyorum uyurken öksürük tutuyor uyanınca huysuzluğuna tahammül edemiyorum napıcam artık bilmiyorum