Merhabalar öncelikle, bşraz uzun olacak hakkınızı helal edin. İlk çocuğum deneyimli annelerden öneri ve yorum bekliyorum lütfen bilginiz varsa es gecmeyin artık ne yapacagımı şaşırdım… Oğlum tam 3.5 aylık, 40 ondan sonra gece ıkınmalar sıçramalar başladı, gaz sıkıntımız hep vardı zaten, ıkınmalar azaldı gece uykular düzene girdi gaz sıkıntısı hafifledi derken kakasında kan gelmeye başladı. Deri testinde süt alerjisi çıktı kan testini bekliyoruz. Oğlum çok güzel emerdi doysa da emerdi hatta doktor emzirmeyi yarıda kes bile dedi, ama ben kıyamadım hiç o ayrı Bi konu. Su ara emmek istemiyor sürekli ağlıyor, 7 buçukta uyuturdum hiç de şaşmazdı 3 gündür sürekli ağlıyor ne yapsam uyumuyor. Bu arada ıkınma sıçrama dönemlerinde koluma yatırıp sıkıca sarıp uyuturdum çok çaresiz kaldığımda, şu ara hep onu istiyor, tam dalacakken yatağına bırakıyorum orda uyusun diye uyanıyor ve naparsak yapalım uyumuyor çok zor uyutuyoruz. Emmek istemiyor uykuya direniyor hep huzursuz doğduğunda beri sürekli kucak istiyor kucakta da yüzü dışa dönük olacak gezidreceksin onu istiyor, iş yapmayı gectim karnımı zor doyuruyorum, lütfen Bi akıl verin ne yapmam lazım, nerden başlamam lazım sorunu ne olabilir? Bu arada kokuma alışmıştır diye tülbent imi koydum yüzüne ilk gün uyudu yadırgamadı hiç, 2. Gün yine aynı. Emzirmeyi derseniz beyaz gürültü fön sesi vs açıyorum, ağlama krizini bitirip zorla emziriyorum, bu arada gece şükür emiyor uyandığında. Bir de uykuda ağlamaya başlıyor bazen susuyor bazen uyanıyor çok içli ağlıyor. Bir de söyle Bi olay oldu akşam 7 de bezini bağladım, sabaha kadar 4 5 kez emmeye kalktı güzel de emdi, sabah altını açtığımda hiç çiş yapmamıştı, şimdiye kadar bezini doldurup tasırırdı. Kusura bakmayın biraz uzun oldu, detaylı yazmak istedim belki atladığım bişey vardır diye şimdiden teşekkürler