Merhaba sevgili anneler 35 günlük bebeğim var meme+mama şeklinde ilerliyoruz Sürekli emziriyorum ama bazen sütüm yetmediğinde sinirleniyor gün içinde 2-3 kez biberonla mamada veriyorum bana sürekli biberon verme sütünü içtikçe çoğalacak gibi yorumlar yapılıyor ama bende sütüm yetse istermiyim biberon vermek doymayınca kendini yırtıyor mecbur kalıyorum böyle olan varmı siz nasıl ilerliyorsunuz belki ilerde sütüm iyice çoğalır ve mamaya gerek kalmaz tavsiyeleriniz varmı