Daha öncede benzer konular açmıştım ama şu an gerçekten zor durumdayım. Engelli 8 yaşında 20 kilo ağırlığında bir kızım var. 30 gün öncede sezeryan oldum. Annem ve babam burada ama gitmek istiyorlar gözleri hep kapıda. Doktorum 6 ay ağır kaldırmaman lazım dedi. Benzer durumda olanlar var mı? 23 ünden sonra gideceğinin sinyalini veriyor annem. Sizce kızımı en azından sadece tuvalete götürüp getirsem sorun yaşar mıyım? Malesef başka çaremde yok. Eşim izin kullanamıyor eylüle kadar.