Okuyan_anne çok geçmiş olsun, Rabbim tez vakitte kucağına almayı nasip etsin. Anne sütü buzdolabının kapağında 3 gün, evde 3 saat, buzlukta 3 ay kalabiliyor bozulmuyor. Seni emzirmek için çağırıp alistiracaklardir kaygılanma, 38 haftalık büyükmüş haftası zaten, korkma bir şey olmaz. 31 haftalık doğum yaptım ben. Bende sütümü sagip veriyordum,fazlasını buzluğa koyuyordum, onlar istedikçe gidip veriyordum hastaneye. 36 gün kaldı kuvozde, şimdi yanımda uyuyor gayet iyi. Kuvozde Çok kalmaz diye düşünüyorum. Söylemeyi unutmuşum, anne sütü saklama poşetleri var onlardan al üstünde isim tarih saat var o alanları doldur, ne zaman sagdigin belli olsun