Korkxak birşey yok iki saatt bile geç 1 saat aralıklarla fazla doyurabilirsin burnunu sık üstünü çıkar uyandır emzir doyur gerekirse mama ver beslendikce gecicek olmazsa ışın tedavisiyle hemen geçer meraklanma canım bizim 19 olmuştu yatış vermişlerdi sen şimdi bol bol beslerken yarın bile renginin açıldığını goreceksin