Aramıza yeni katılmış olan ve 1 yıl önce yapmış olduğumuz Ses Yarışmamızı takip edememiş Annelerimiz için geçen sene düzenlediğimiz yarışmanın final etabinin linkini buraya bırakalım. Tık tık
https://forum.mutlubebekleriz.com/d/656302-buyuk-final
Geçmiş dönemlerde birincilik kazanmış efsane sesli annelerimizi @mervemete @GlshNgyhn ve diğer tüm katılımcılarimizi bir kez daha tebrik edelim, katkılarından ve güzel sesleriyle renk kattıklarindan dolayı 👏🏻
Geçen seneki yarışmamızın kuralları, şartları ve ödülleri şu sekildeydi; https://forum.mutlubebekleriz.com/d/649617-3geleneksel-mutlu-anneler-ses-yarismasi-kayitlari-basladi
Peki 4.sünü düzenleyeceğimiz yarışmamızın kuralları, şartları ve ödülleri için ne gibi önerileriniz var?
Birlikte karar verelim! 🤝
NOT:Yarışmaya kayıt yapmak ve ödüller hakkinda bilgilendirme için yeni bir post açılacaktir.