Ozderr canım aynı şeyi yaşamışız. Fışkırarak kusma bizde de vardı. Kilo alımı 1 kilo almıştı. Tüm batın ultrason çektirmeni öneririm. Çünkü bizde pilor stenozu çıktı. O yüzden kusuyormuş. Eğer ilerleme olursa ameliyat olacaktık. Çok şükür ilk 15 günde 3 ultrasonda ilerlemişti ameliyat dediler ama biraz bekletti doktor. Sonra çektirdik geriledi. Şimdi geriliyor ama takipteyiz her ay çekilecek. Ben erken farkettim şükür ama fark edilmediğinde kusarken tıkanıp komalık bile olabiliyormuş. Bence araştır ve iyi bir ultrason çeken doktor bul çektir. Pilor kalınlığını özellikle söyle. Fışkırarak kusma başlıca belirtisiymiş. İnşallah yoktur ama tedbirli olmakta fayda var. Şimdiden geçmiş olsun