Nefesin_Annesi0 Kızlar bebeğim 1 aylık oldu kağıtta 1. Ayında göz randevusu alın yazıyo anlamadım. Nasıl oluyor 1. Ayına mı alacaktım randevuya yoksa 1. Ayında gidip mi randevu alcam
expelliarmus Nefesin_Annesi0 canım ben bi 10 gün falan öncesinde hastaneye gidip almıştım randevuyu. Bize de 40 günlükken randevu alıp göz muayenesine gelin denmişti . O güne almıştım randevuyu. Sonra O gün sabah 7 de gelin demişlerdi cünkü damla falan damlatıp bekleniyor
susunbebekuyuyo Nefesin_Annesi0 prematüre mi? değilse biz ilk muayenemizi 3 aylıkken olduk şimdi 1 yaşında gidicez
thecamellia Nefesin_Annesi0 valla bizim 3. ayıdna demişlerdi sonra kendi doktorumuz eğer bi sıkıntı yoksa gerek yok 1 yaşından önce dedi yaptırmadık doktor zaten kontrol ediyor şuanda bi sıkıntı yok
Linaamom Nefesin_Annesi0 bize tam 1 aylık olduğunda gelin demişlerdi göz testini ve kalça ultrasonu yapıldı
Nefesin_Annesi0 Linaamom her hastane farklı galiba ya kalça çıkıklığı içinde 2. Ayında yapılacak yazıyo