duygu_ars Winner ben bugün ımom latteye başladım bakalım nasıl olcak. Aşırı yorgun oluyorum sürekli uykum oluyor zaten bebiş gün içerisinde çok az uyuyor
Kubra27 Winner ya benim kaç gündür bütün vücudum ağrıyordu hiç halim yoktu hamilelikten kalan vitamin hapımı başladım onun üstüne kendime geldim keşke önce kullansaymışım bilmedim Decavit kullandığım