Kızım ay 2 10 günlük gece 12 bucuk bir gibi dalar sabaha kadar full uyur ben duruma göre saat 3 ya da 5 gibi kalkip emziririm geri dalar sabah 7 de bir uyanir emer geri uyur 9 da kalkar yarim saat alt degistirme mama verme derken yarim saatin sonunda tekrar uyur 11 e kadar 11 de bir uyanir mama yer alti degisir tekrar uyur 1 e kadar 1 den sonra kisa sekerlemeler yapar aksamustune kadar 5 te tekrar uyur 1 2 saat daha derken sorun nerde diyeceksiniz doktor gecen 2 ay kontrolunde kalbinden hafif üfürüm sesi alıyorum demisti 4. Ayda tekrar bakacak kaybolup olmadigina aklıma takildi acaba ondan mı çok yorulup uyuyor hani rahat oldugunu bilsem uyusun derim isime gelir uzun oldu kusura bakmayin ama sizin bebekler de uyuyor mu bu kadar ya da basina gelen var mi boyle bisey