Cnmcm123 dört aylıkken ek gıdaya geçtik. Yoğurt elma havuç püresi fln. Şimdi herşey yiyo. Çok şükür iştahı çok var ne versem yiyor. Tarhana çorbası en sevdiği. Meyveleri de çok seviyor günlük olarak yoğurt meyve ve çorba hergün yiyo. Köfte veya o gün sulu ve yiyebileceği hangi yemek varsa ondan yiyo. Sabah kahvaltısı olarak haşlanmış yumurta sarısı peynir ve zeytin yiyo veya pankek yapıyorum. Bazen cici bebe süt ve yarım muz karıştırıp veriyorum. Ama ne yerse yesin illa emmeyle alakalı. Çok seviyor emmeyi. İlk zamanlarda da sık sık emzirdim şimdi de hala emiyor. Zaten doktor bana güzel emziriyorsun sütün yarıyor çok çabuk toparlanıyor demişti ilk zamanlar. Emzirmeye devam et gelişimi için dedi bende öyle yaptım 😊😊