Happyyavrum Bebeğim önümüzdeki ay bir yaşına girecek 1 haftadır ek gıdaya birşey yemiyor bir kaşık ancak huzursuzluğu da yok diş çıkartma durumu da yok neyden olur iştahı açılsın diye napabilirim
SahinAysegul 2 hafta sonra yaşına girecek bizde de aynı durum var bazen çok güzel iştahı bazen 1 kaşık bile yemez