eralp sakn böyle düşünme sakin ve sabırlı ol tevekkül et ve hiç yapamyorsan int den minni aç hatta bizim doktorumuz bize bebeği loş bir odada kundak yap ve gözlerini mendil ya da elin ile kapat bir süre pışpışla snde yaninda uzan gerekirse ve istediigi kadar ağlaasn bi süre sonra çok rahat uykuya dalcak ve kundak olduğu için 1 saat yerine 2 saat deliksiz uyuyacak demişti çünkü bebekler uyku moduna geçmeyi ve uyumak ičn gözlerini kapaatmayı bilmezmiş... biz denedik ve gerçekten işe yaaradı şükürler olsun artık düzenli uyuyor.. he birde çok kaln giydirme