Eliffffffff Sezaryen ameliyatımdan sonra kabızlık başladı. Emziriyorum. Duphalac kullansam sakıncalı olur mu?
emayy Eliffffffff activianın probiyotikli yoğurtlarından kullanabilirsin hem hamileliğimde hemde sezeryan sonrası kullanmıştım
Yagmur-Hafsa Eliffffffff ilaç yerine kayısı hoşafı içebilirsin en güzeli o ben 1 ay boyunca korkudan hergün içtim kabız olurum dikişlerim acır diye hatta 15 gün katı bişey bile yemedim hep çorba hoşaf
Caghannemine Eliffffffff bana doktorum sezeryandan sonra onu vermişti hiç bi sorun olmaz kabızlık sorunu da yaşamadım direk kullanmaya başladığım için
Bugsbunny1 Eliffffffff off hamileyken de doğum sonrası da hep kabızlık çektim . Çok zor . Kayısı hoşafı , kompostosu tarzı şeyler tüketin belki iyi gelir . Dediğiniz ilaç hakkinda bilgim yok
Zeynepeymen Eliffffffff üç doğumumdan sonra dupalac içtim yoksa zorlanacaktm basüre kdr gider bu iş hiçbir zararı yok içebilirsinz