İçeriği evde yapılan gibi temiz değil olamaz da paketli gıda sonuçta. Ama ben veriyorum, zaten günde 1 taneyi bitirmez bile çok yiyen bir bebek değil.
Evde yaptım yemediği için bayatlıyor. Çok yiyor olsa evde yapardım açıkçası ama az yediği için hipp alıyorum bir iki taneden bir zarar geleceğini düşünmüyorum ben.