Merhaba hanımlar ek gıdaya geçtik ama kızım resmen kaşık reddi yaşıyor. Kaşığı gördüğü an ağzını kapatıyor yemek istemiyor. Zorla yedirmek de istemiyorum. Önüne koydum kendi yesin diye onu da yemedi. Tavsiyeleriniz var mı? Ya da başlarda böyle mi oluyor tavsiye verirseniz çok sevinirim🌸