Zeyno111 Balpeteklerii Yeşil bu model de daha iyi durmuş normal bir model çok benim tarzım değil ama tatlı 🥰
Duyulurum Balpeteklerii normalde mor derdim ama burada yeşil 💚 günlük kullanım için güzel bir elbise. Gezmeden gezmeye de değişir işlevselliği :)