Kızlar doktor stetskopla dinlemişti yavrumu çok huzursuz diye götürmüştük uyku uyumuyprdu hiç.
Doktor da hafiften üfürüm duydum ama benim alanım değil çocuk kardiyaloğuna yönlendircem dedi. Bugün gittik normal de doğumdan sonra 3 gün içinde kapanması gereken 2 damar kapanmamış , açık kalmış 2 mm kadar.buna benzer bir sıkıntı ciğerinde de var . Doktor kapanır yada böyle kalır dedi benim gibi bi durum yaşayan var Mı çok endişe duydum :(
Doktor sebebine bebeğin küçük doğması sebep olmuş olabilir dedi. Bebeğim 2300 gr doğdu bu arada