pnr-53 sütünüzü sağlıktan sonra Oda sıcaklığın da 3 saat, buzdolabının normal gözünde 3 gün beklete biliyorsunuz, buzlukta ise üç ay bekleyebiliyor. Birbirine karıştıracağınız süt ısısı aynı olmalı dolaptakiyle dolaptakini karıştıracaksınız dışardakiyle dışardakini, ısınan sütü tekrar buzluğa atıp kullanmak veya buzdolabına atıp kullanmak bakteri üretimi sağlar buna gerek yok, bebeğim içeceği mililitre bellidir zaten Ona göre paketleyebilirsiniz bence