Gnc27 Merhaba doğum yapalı 35 gün geçti vücudumda karıncalanma iğne batması gibi bir his oluyır ..aniden oluyır bazen ,özellikle yemek sonrası .çok halsizleşiyorum ..bu durumu yaşayan var mı ?ne yapılabilir acaba ?neden olabilir 🤔